Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

 :: Acropolis :: Abyss

Go down

Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by Legacy on Fri Dec 18, 2009 3:58 am

The internet is a big place.

Full of memes, forums, blogs, social networks, other things. Over the years, many people have contributed to the internet in good ways, and bad ways. But those good enough to be recognized by the internet as a whole have risen to be the legendary meme. Meme is not pronounced as "Me me", instead pronounced as "Meem"

Why? Hell if I know. The guy who made the word may have made a typo. Or it is a long, lost meme itself.

For those of you well acquainted with the internet, prepare for nostalgia, for those of you who have not, welcome to memes, and the quality that they used to be.

http://youshouldhaveseenthis.com/
avatar
Legacy
Granular Substance
Granular Substance

Posts : 79
Join date : 2009-12-16

View user profile

Back to top Go down

Re: Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by MehgoMeh on Fri Dec 18, 2009 5:51 am

My list of loserness:

Grape Lady (meh)
Diet Coke + Mentos (ooooo pretty)
You're The Man Now Dog (lame)
Lady Punch (holy shit :O)
Shining (omfg that was the best)
Drunk Jeff Goldblum (lmao anything with JG is gold)
Baby break dance (stupid)
Leprechaun in Alabama (oh holy shit xD)
Gay Mount Everest (Oh, how I love a good news reporter screw up)
Cop Shoots Himself In Leg In Classroom (Someone is out of the job)
Laughing Baby (That's cute)
Take On Me The Literal Version (LOL)
The Pet Penguin (OMFG THATS SO CUTE AND AWESOME!
Spaghetti Cat (ha that's cute)
Chad Vader (dumb)
Jake E. Lee Shreds (uh kay)
Prison Inmates remake "Thriller" (If I was that bored in prison, I'd try the same thing.)
La Pequena Prohibida (Couldn't finish that creepy shit)
Zero G Dog (lol)
Cuppy Cakes Song (HOLYSHIT THAT KID)
George Washington (sounds like a bunch of potheads at my school made this or something for animation class.)
Bear Trampoline (uh daw, but I laughed)
Gay Referee (Uh, running backwards was cool I guess)
Scary Maze Prank (kid probably deserved it, lol)


Ha. Now I've seen all the memes.
avatar
MehgoMeh
Rock
Rock

Posts : 131
Join date : 2009-12-16
Age : 28
Location : Michigan

View user profile http://mehgomeh.tumblr.com/

Back to top Go down

Re: Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by Mashimaro on Fri Dec 18, 2009 6:23 am

I remember when there was some ytmnd's like 11. "you're the man now dog." But I don't think I've ever seen that one.

I <333 icanhascheezburger.com

Mashimaro
Rock
Rock

Posts : 117
Join date : 2009-12-15
Age : 26
Location : Snow Mitten

View user profile

Back to top Go down

Re: Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by &&A u g u s t on Fri Dec 18, 2009 4:29 pm

MehgoMeh wrote:
Ha. Now I've seen all the memes.

lol i dont think so

www.knowyourmeme.com
avatar
&&A u g u s t
Space Dust
Space Dust

Posts : 33
Join date : 2009-12-15
Location : I like living

View user profile

Back to top Go down

Re: Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by Legacy on Sun Dec 20, 2009 3:01 pm

Yeah... Those are just 99 of the best.
avatar
Legacy
Granular Substance
Granular Substance

Posts : 79
Join date : 2009-12-16

View user profile

Back to top Go down

Re: Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by Enix on Sun Dec 20, 2009 4:03 pm

I had not seen most of those. And some of those are just pure lulz.

Poor, poor bear on a trampoline. D:
avatar
Enix
Space Dust
Space Dust

Posts : 30
Join date : 2009-12-19
Age : 30

View user profile

Back to top Go down

Re: Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by Volente on Mon Dec 21, 2009 3:56 am

Did that bear break its neck?!
avatar
Volente
Space Dust
Space Dust

Posts : 30
Join date : 2009-12-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by MehgoMeh on Mon Dec 21, 2009 9:52 am

&&A u g u s t wrote:
MehgoMeh wrote:
Ha. Now I've seen all the memes.

lol i dont think so

www.knowyourmeme.com

Lol.
I knew those memes.
Too bad the list grows every day on that site.
avatar
MehgoMeh
Rock
Rock

Posts : 131
Join date : 2009-12-16
Age : 28
Location : Michigan

View user profile http://mehgomeh.tumblr.com/

Back to top Go down

Re: Greg Rutter's Definitive List of The 99 Things You Should Have Already Experienced On The Internet Unless You're a Loser or Old or Something

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 :: Acropolis :: Abyss

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum